Wednesday, January 5, 2011

result !! tingkatkan usaha anda .

peh hari ni kputusan exam kluar : wahh cuakk gilaa doe . nk tngok ke xnk ,aku mngbil kputsan dgn xnk mlihat . gempakkk kann . haha . tiba2 pada pukul 6.00 petang aku dpt pnggilan dri shimaa dgn tkrkjutnya aku dyer mnjerit aku mncapai CGPA 2.49 . kiraa lulussss laa . tpi tu la aku pon brsyukur la la aku lulus dan xde sbjek yg gagal > tpi aku masih sedih sbb aku tdk mndapat CGPA 3.00 dan ke atas ,xpe la org kata xde rezeki nk buat mcm mana aku trima la seadanya ,so skrng pon sudah tahun 2011 , aq ingin
  • study hard
  • focus in the class
  • bnyak brtanya
hehe ,harap2 mnjadi la apa yg aku nk buat nie . tahun baru azam baru kan . slepas nie aku nk lebih bnyak brusaha untuk mncapai matlamat aku . inshaallah sem dua nti aku boleh mndapat gelaran DEKAN . amin !!!


No comments:

Post a Comment