Monday, January 10, 2011

first day di sem 2

10/10/2011 ; hari pertama masuk sem 2 . memang semangat la kan ,sebab banyak benda yang seronok kite hendak belajar cth:editing la kann . tu memang aku nk blajar la kan . hari pertama nie memang bosan sikit la . rasa lain je sebab kebanyakannya semua budak2 kelas baru so xknl dorang n xtahu perangai dorang macam mana . n then hari pertama nie aku da jadi assistant memang gempak la kann ! haha . so nk buat macam mana da tu pilihan dorang ,terima la seadanya . bila masuk sem 2 nie knl la plak dengan lcture2 baru ingat kan garang la kann . tapi smua best2 just tegas sikit la tpi oky la n kawan2 yang baru ada yg comel,hnsem,cantik : haha ,tapi tadi sepanjang kelas aku teringatkan waktu aku di sem 1 lepas banyak kenangan . tpi nk buat macam bnda yg lepas hanya tnggal kenangan je la kann . wah2 . hehe . so brbalik pada sem 2 nie jadual memang kurang menyenangkan la mana xnya ada kelas start pukul 8:30-10:30 pagi n then smbung pulak pukul 04:30-6:30 gempak kan, tu la yg d panggil kelas start n kelas ending . hahaha . tpi nk buat macam mana TERIMA AJE LAHHH !! : yang penting aku nk stdy btol2 ,
"stady smart but don't to hard"
oky sekarng jam sudah menunjuk pukul 12:15 am . so batter aku tido dlu la yew .
thnkkssss kpd yg sudi membaca /: ehh ada ke org baca . HAHAHA :)

No comments:

Post a Comment